Är det fredag idag?

Veckovill.. alla dagar ser i princip likadana ut.. idag är det visst fredag, men vad händer? det blir lugna gatan va?

Gårdagen fortsatte med en långpromenad med lina sandberg, det var skönt... sen kom den andra lina till mig, vi pratade skit och kollade på tv.. sen blev vi rastlösa men så ringde jossan och frågade om vi ville med på en tur i skogen... yeaah, klart vi ville :D

Vildsvinstjockisar såg vi ett par st.. men just den här resan blev heeelt psyyko!!
  Malin (som kör) får panik efter en bit, är först tyst men vi märker att hon börjar köra fortare och så säger hon "fyfan för alla jävla skräckfilmer, jag ska aaaaldrig mer se på skräckfilm" så vi undrade vad det var.... så sa hon att hon trodde att hon såg en gubbe, med en vit luva på sig uppe i skogen... hon blev liiiivrädd.... och kunde knappt berätta hur hon tyckte att han såg ut, jossan höll jackan för huvudet och skreek och lina och jag blev asrädda, fast vi skrattade... :P så då kom vi in på det äckliga ämnet och började prata om vad vi skulle gjort om det kom upp en gubbe på vägen, och började gå mot bilen, så fick vi upp tankar och sa hur vi såg framför oss att han såg ut.. osv..  malin skulle köra på honom om han gick mot bilen.. jossan skulle backa.. (?) Jotack, rätt ner i diket antagligen.... :D så uuusch, ingen av oss kunde kolla upp i skogen, alla ville bara hem.. så sa jag att i den farten vi åkte så kunde han springa ifatt oss.. osv..  så fortsatte vi prata om massa skitäckligt när vi åkte genom skogen.... mörkt som fan.. :( sen så tvärstannar malin, backar fort som fan bakåt.... vi andra kollar upp i skogen och tror att hon fått se ngt djur i skogen...... eller att hon typ leker med oss, backar som att ngt skulle stått framför bilen... 
  Sen  kör hon iväg skitfort och så skriker hon "SÅG NI BLOODET PÅ VÄGEN?!?!?" vi andra skrattar fast vi blir rädda, fast vi tror ju att hon skojar och försöker skrämma oss...... malins panik blir bara värre...... sen vänder hon och ska visa oss... det var faktiskt blod... som ngr fotspår.. på vägen och in mot skogen..... men som jossan säger "tänk logiskt, det är älgjakt" men fyfan vilken spökresa.... haha uschan! det var sista gången malin åkte den vägen... :D lagom uppskrämda hela resan så vi såg inte så många djur, alla var helt ofokuserade, jossan satt nästan nere på golvet, malins handsvett var helt sjuuk och lina och jag satt så nära varandra vi bara kunde.... hahah fyfan vad man kan skrämma upp varandra.. som sagt, skräckfilmer är så JÄVLA DUMT!!!!!

Nog om det, nu ska jag åka till Västervik med mamma, vi ska gå till badhuset, siiimma flera timmar känner jag för :) Sen ska vi käka middag och sen ska jag ta bussen hem, och träffa linisen och kanske de andra också.. :)
Startade dagen med en skööön prommis med maya, innan frulle.. tråkigt väder, men annars jätteskönt!

later beeejbs.

Kommentarer
Postat av: emma

jaa de gör du också! och de betyder supermkt ska du veta <3 så säg inte så! skriver till dig på msn orkar inte förklara i din blogg :P men varje besök betyder massa och du är bäst jag älskar diiig <3 glöm inte de bumbiii <3 saknar dig också <3

2008-10-24 @ 23:38:58
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0