Tisdag

Idag var jag uppe med tuppen, kl 8 ringde klockan och då var det bara att hoppa in i duschen, yr och dan... KAN inte med tidiga mornar, visst det kunde vara så mycket tidigare, men när jag inte är van, då går det inte så bra.. men ingen svimningsattack iaf, mamma var vaken och beredd om det skulle hända...
Lina och jag tog bussen in till Nkpg, för ett besök på arbetsförmedlingen, det gick bra och vi träffade en trevligt gubbe, nu är vi aningen klokare iaf :)
Men för att det inte skulle finnas ngn risk att spendera massa pengar så gick jag bara förbi apoteket och köpte en flaska vitamin defence med mkt vitamin C, grönt te och zink, med citrus och fläder smak, det är supergott och gör gott!
Sen gick jag till linskliniken och hämtade ut linserna som låg och väntade på mig och sen tog vi spånkan till resecentrum, then home, sweet home...

Nu ska jag packa väskan för minst en, kanske två, övernattningar på annat håll, jag åker med sjuklingen(mamma) till Västervik, där ska jag passa på att gå till badhuset, kanske löpa en sväng inne på nautilus och kan bli en dusch, med färg alltså... :D Men det kom bara spontant i huvudet förut, kanske är smartare att sola? Kanske iaf blir en jämnare färg, dooonoo, men blek som ett lik är jag iaf, så ngt drastiskt måste jag göra!!
Sen ska mamma och jag kolla igenom alla papper och hemsidor jag fick på ams, och se om vi kmr fram till ngt, är ju tur att man har en mamma som vill och verkligen försöker hjälpa till, just nu är ju min motivation så fruktansvärt låg, men min vilja ganska hög, så med ngr sprakar i baken och med lite hjälp på traven blir allt så mkt lättare.... :)


Vi hörs kanske senare...

puss, till dig som inte får ha mig som en dröm, när jag vill vara din verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0