Ps. I Love You

Jag såg precis klart den och jag har ingen aning om vad jag tkr om den.... Vad jag hade hört innan skulle den vara SÅ bra... Jag skulle gråta massor... not? Jag tkt att den var SÅ konstig... Om den skulle fått mig gråta tycker ja de skulle ha gjort den helt baklänges... ALLT skulle vara så jävla bra, fint och mysigt..... SEN skulle han dö, (om han nu var tvungen att göra det) Då vet jag en som hade gråtit som en bebis, precis som till pearl harbor häromdagen... but im not the moviemaker sooooooooo.... Helt okej film, dock inga tårar, eller så mkt känsla alls, den var sevärd, men inte mycket mer.. Kan ha varit fel dag också, hade det varit där i samma veva som pearl så hade jag kanske gråtit, beror ju på humör och sånt, psykiskt.. iaf när det gäller mig!!...
Noog om det!

Jag är i stan fortfarande, i morse gick det bra, stenen släppte från hjärtat thank god..

Leya och jag som skulle gå långprommis idag, det gick ju inte i spööööööregnet... fasen :/ hon ville fortare in än mig.. :D men vi gick en långis igårkväll, det var skönt :)

Jag väntar på big sis nu som nyss slutat jobba, jag drar mig hemåt ikväll.. Ska åka till skolan i morgon, göra lite nytta och så avsluta kvällen med spinning på friskis.


Kul med nya läsare, typ.. hah! 


Väntar på DIG, du som ska göra allt det där med mig, som jag drömmer om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0