Ajaj.

Vaknade med helt sjukt svullna ögon, eller rättare sagt under ögonen, svullet, rött och t.o.m en stooor rynka syntes till.. aootch, det kliade också! ringde vårdcentralen som ville ta en titt på mig.. Men jag fick bara veta att det var en allergisk reaktion, vilket jag redan förstått.. frågan är vad jag reagerat på? no idea! men svullnaden har redan blivit mkt mindre... blev beordrad att ta allergitablett och hjälper det inte skulle jag prova en salva, och typ ringa dit igen..
Jag tänker vänta och se nu.. det började ju redan igårkväll.. och verkar ju vara på bättringsvägen.. vill bara INTE se ut såhär i morgon.... :/ håll tummarna!

Igår var LinaS och jag och tränade tokhårt, ooj så trötta vi blev. sen träffade jag andra linisen och vi fixade gooood mat och på kvällen åkte vi rally :D weeey, så kuul det var!!

Denna dag skulle börjat med träning, det blev ett läkarbesök
Kanske blir träning sen, eller en långprommis, beror på vädret!
Kl. 15.45 ska lurren bli klippt hos bellsi på afrodite, jag ska även få massage av linis sen :) vilken härlig dag :)


Ikväll: idolmys! UT MED JOHAN
I morgon: middag och fest!

Sen här helgen ska bli såå bra!! :D

Kommentarer
Postat av: cicci

ÅH, typiskt du! vilken fråga missa du på ?:P aa det varu juu..:/ hehe bättre tur nästa gång ;)

2008-11-28 @ 17:01:58
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0