You can put the blame on me

Dom flesta gör det, så varför inte göra det du med? Det är ju mitt fel.
Idag var jag "duktig" trots att tårarna trängde igenom lite i morse så tog jag mig i kragen, ganska hårt, gick till bussen och åkte till skolan.. inställningen var att prata med min extra mamma/mentor Pernilla :) och komma överens om ngt bra. men fick då reda på att vi har halv(?) studiedag idag, vips så har man en lektion, den andra fick jag jobba hemma på.. Och på fredag är vi tydligen lediga? Eller vi väljer att skippa fika och sånt.. (A) det är tydligen FN dagen.

Igår var ingen bra dag, onödiga bråk, tårar och jäkligt hårda ord.. :S Men fick träffa min bebis, som alltid gör mig glad, iaf<3

Läskigaste känslan ever när jag skulle sova igår, inombords skakade hela jag.. jag var först helt övertygad om att jag låg och skakade som fan.. men när jag kände efter så var det bara inuti mig.. :S kände mig som en jättegammal tant på ngt sätt och så hade jag en låt i huvudet som även den hackade :S helt sjuuukt :S  Så var det hjärtat, jag har sen jag kom hem haft skitont varje dag, krossat ? aa trort. av många. Men det kändes som att det på ngt konstigt sätt växte och blev minst dubbelt så stort, för det blev sånt jävla tryck, som att det skulle kunna tränga sig uut.. :/ Fan vad läskigt det kändes och andningen kändes så jävla tung :/ MEN, jag somnade tillslut.. Drömde dock heemska saker och hade tankarna på allt det tråkigt direkt jag slog upp ögonen i morse.
Jag sover inte bra sen England :/ Fast det är nog både negativt och positivt för förut sov jag för mkt :P

Det är verkligen inte synd om mig, men om jag själv får tycka det lite ibland så kanske det går över fortare.

Nu är det 1,2 mils promenad och solning utoomhuuus på schemat, iiih jag bara älskar solen! Den får mig en aning gladare faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0