Söndag

Nu har jag blivit sjuk, jippii.. inte :( Feber, förkyld och sjukt ont i halsen...
Två blååstämplade fötter, aaaajj och en blå arm.. haha vilken håård helg!

Fast gårdagen var skön, deckade kl elva.. missade fiaskot, men det gjorde ju inte så mkt.. Men jag måste säga att jag gillar Hero.. Ingen annan som gör det alltså? Fick en kram  och ngr snabba ord med min baby också innan jag drog vidare till Vvik, det var bra! :)

Hoppas jag orkar följa med mum och Micke och käka kina, för det är muums.. :)
Det är ju mammas dag idag, men det är bara jag som har världens bästa mamma :) <3

Mkt frågetecken om resor just nuu, mamma och Micke vill att jag ska följa med till Tyskland, 6 juni, njaa lite dålig tajming kanske? sen vill dom att jag ska följa med till tunisien, två veckor i september och ta med ngn vän.. Men vi bruuds ska väl ta en sista minuten och sticka då?? sen äre paris över nyår på g.. hmm hatar när man måste bestämma sig :S det är ju aaslångt kvar så vem vet vad jag vill göra? Öland på midsommar är ju också en liten resa.. :P det har jag heller inte bestämt mig om.. :D Jag är en velare..och jag står för det! det var pga mig som du blev det ju söt :D

Nu äre typ en kall dusch på g, sen hoppas jag att allt känns lite bättre efter det!

Inte långt kvar nuu, förresten är min klänning klaaar!! Den kommer vara in i minsta detalj så som jag vill ha den, helt utifrån mina mått, min vilja och mina tankar.. Isabella har från ett vitt tygstycke gjort min drömklänning!! I veckan kommer den, för nu är pengarna insatta, mkt pengar men det kommer vara SÅ värt det! :)

Kram & Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du intresserad av mode, shopping och skönhet? Kolla in den nya modebloggen: http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-25 @ 14:26:10
Postat av: beeeellllls

jag vill också till öland på midsommar!!!! & sista minuten !!!!

2008-05-25 @ 14:44:23
Postat av: cäccää

ööööööööland lääät ju hur skoj som helst på midsommar :D säger som beeeeellls också, sista minuten är jag PÅ :D

2008-05-25 @ 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0