My ears miss their golden friends..

Inatt sov jag hos min.. Sen idag har soool stått på schemat :) myys, namnleken och jävligt varmt och skönt! :D Frääääknar är braa sniiiggt! ;)

Fotboll snarre då, ute på landet.. glida sprillans ny bmw dit!! :D
Jag tänker inte ens tävla om detta, jag HAR världens bästa vänner! Ni gör mig hel, fyfan vad jag älskar er!

Mitt humör? -Sjuukt mkt bättre, det är vädret, jag är övertygad om det!

Jag kan bara säga detsamma, fan vad jag har låtsats, dumt egentligen, för vad fan vare värt?

Leya fick sy i tungan, hon hade ett 2-3 cm lång OCH djupt sår :/ AJAJ, dumma pinnen! :( men hon mår bättre nu, får bara äta lite medicin :)




En lika bra/underbar helg som förra? - JATACK!!!
I morgon äre feeest :D Ngn villig chaufför?

Puss på bra väder och bästa vänner!! <3

Men så mkt mer än vad ögat ser..


Kommentarer
Postat av: din

bästa dagarna med dej.

2008-05-09 @ 17:08:30
Postat av: din

hahah, mysko, allt kom inte med. :S men men.. me love you i alla fall, fröken fräken. :)

2008-05-09 @ 17:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0