KlagarN!?

Japp, jag är superbra på att klaga men som jag sagt om denna blogg från första början "I brist på annat, för att jag måste få ur mig saker och ting! Ointresserade behöver inte, dom som bryr sig kan gärna kolla" Och om ingen bryr sig, utan det är bara jag som lider av att vara misslyckad, varför ens ge mig tiden till att skriva en kommentar? Det måste handla om ngt annat, kan det vara avundssjuka? Jäävla misslyckade as, det gäller att förstöra ngns dag totaalt, usch så lågt!!
Fyfan vad liten du är! I inte bara mina ögon, utan i allas, man sjunker om man gör sådär.. Jag tror felet sitter i personen som skrivit.. Du som har problem med dig själv kanske? Och inte med mig.. Mår jag skit, så skriver jag det helt enkelt, det är mitt val! sluta bry dig.

Jag gillar ärliga människor som står för vem dom är och vad dom tkr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0