Helgen..

I fredags hamnade vi i gamla polishuset hos Oscar, jag utnämner nog faktiskt här med Jocke till grillmästaren :D Simon var väl inte dålig egentligen, men det är alltid kul att mobba ngn... :D Jäättegod mat och jäkligt otrevligt snack vid matbordet, haha! På ngt sätt är det roligare att prata om äckliga saker.. :P Avslutade kvällen hos Lisa och Simon med hockeymatch, som inte riktigt gick som vi tänkt!

I lördags startade jag dagen med att åka med familjen P / L och Lina till Norsholm för att kolla a-lagets fotbollsmatch. Förlust tyvärr! :( Jag blev assur på allt och alla under eftermiddagens gång..
Jag tyckte att alla var tråkiga och irriterade mig på fel inställningar hos folk..! Men allt vände sedan jättefort! Systeryster fixade skjuts till mig, emma och lisa in till dom i stan! Där bjöds det på grill på bakgården, mys med Max och Issa, fiiix med brudarna och många fina pojkar ! :) Sedan tog vi brudar taxi till himpa, stadiumfesten som ägde rum i hockeyhallen.. Det var nog faktiskt den mest klockrena fest jag varit på! Det var så sjuukt stort, jag fick träffa Marcus och markolio dök upp helt utan förvarning :D Laaagom full och glad var jag! Blev ensam kvar med baaaaaabe och när han åkt så flög en kille på mig och försökte pussa mig och överröste mig med fina ord, men oj vad läskig han var :(
Det var minst 1500 människor där, så dum jag är som är ensam, pappa blev inte alls glad när jag berättade det.. :/ Men jag lever och inget farligt hände! :) Taxichauffisen var jättesnäll också :) Väntan i regn och kyla, så tur att mr.Kex mfl kunde hämta upp mig :)
 I säng kl 04.30, trööött! Men som vanligt så kan jag inte sova efter en utekväll så jag var vaken, pigg fast med en bultande huvudet redan kl 8 :D Joompa, vilken lirare!! Haha, asskön kille! Niklas, vilken miss. vilket stolpskott. jag gillar inte den attityden!! Vilket ingen annan heller gjorde, var inte långt ifrån att han blev utkastad, ALLA tyckte likadant så han kan ju inte vara helt normal..

Söndagen bjöd på mer fotboll, i kyyyyla!! hälsade på hos pappa också och hann med att bråka med honom, ONÖDIGT :(

Idag är jag aaaaastrött, är i skolan nu, ett möte med Pernilla väntar, sen får jag åka hem! Då äre ngn sorts träning som gäller, har inte varit duktig i helgen.. duumt :/

Jag saknar dig! :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad du klagar på allt. det är ingen som tycker synd om dig ändå. det är bara du som lider av att vara misslyckad.

2008-05-19 @ 13:08:27
Postat av: cicci

meen ååh för nån som är feg och är anonym inte vågar står för vad den tycker! herregud.
rolig helg :D
älskar dig gumman

2008-05-19 @ 19:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0