Glad, stressad och lite nervös

Det är mkt känslor som vill fram, som ger sig till känna i magen, som smärta och ibland fjärilar.. I huvudet som ett hårt tryck och i kroppen som känns som en tuung klump.. :/

Glad för studenten som snart infinner sig :D Riiktigt snart faktiskt! :D Och allt som hör den till!
Glad för midsommar, som ska tillbringas på Öland, med bland annat Emma, en hejdå-helg med min bästa vän.. :'(<3
Glad för helgen 27-30, som även den ska tillbringas på annan ort... ;D Aaaaooow :D
Glad för att mina vänner finns för mig och älskar mig för den jag är ! <3 Det är det allra bästa, utan tvekan.
Glad för att jag, trots att jag är sjuk, lagade middag och köpte blommor till min kära mamma som fyller år idag.. <3 Min syster fyller också, 25 år, vilken nojja hon börjar få förstår ni :D

Stressad för studenten som snart infinner sig, för alla rester jag har som inte kommer bli klara, alla prov.. ALLT som hör till skolan...

Stressad för att jag inte kan träna nu när jag är sjuk, för jag hatar det.. Då blir jag stressad och klättrar på väggarna..

Nervös för studenten och helgen 27-30 :D Nervös på världens mest positiva sätt :)

Veckan;
Idag- pluggat körkort, lagat middag (A), sovit med en gosegris i sängen<3
Imorn- Prov i turism, redovisning religion, linskliniken, plugga tills jag somnar...
Ons- prov i körkortsteori, pluuuuuuuuuuuugga
tors- stoor jäkla redovisning om England, otteeeeeeen :D
Fre- Utgång
Lör- fira 25-taggarn i korpenstugan, sedan hugo?
Sön- studentbrännboll, uuuuut

När ska jag hinna bli frisk? :/

Kommentarer
Postat av: Cicci

du blir frisk snart vännen

2008-05-27 @ 21:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0