Bloggare?

Nej egentligen är jag nog inte det.. Men jag kan tycka att det är skönt att få ur sig vissa saker, att skriva av sig.. man kanske kan göra det i en blogg? offentligt eller ej..

England var underbart, ingen hemlängtan alls..
Tårar?
- Ja, en gång.. när Johanna blev jättedålig och ambulansen kom :( Gör mig ALDRIG så rädd igen bebis! <3
Annars inte en enda tår på över två veckor.. här hemma kan det komma varje dag.. Så snälla ngn, ta mig tillbaka dit, till paradiset.. :) Med Liam .. :D haha vad jag drömmer. (a)

Det går bra nu, på en front, kanske? mys som fan iaf.
På en annan går det så jävla dåligt!! varför blev det såhär??? :( Jag älskar ju dig. Hur du vinner det tillbaka, ska ingen annan än du själv komma på..

Nya tag nu, jag ska klara detta, jag mår inte bra över hur det är just nu, inte ett dugg faktiskt. så nu kör jag på, ska "vinna"!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

välkommen till bloggträsket bejbi! :) miss u!

2008-05-05 @ 19:07:48
URL: http://pernillla.devote.se
Postat av: simon

jag är iaf glad att du är hemma! o kai med skulle jag tro, för imorn har vi körkortsteori! Jiippiii ;D

2008-05-05 @ 22:23:11
Postat av: MADDE

Välkommen till bloggandets mystik :)

2008-05-05 @ 22:36:58
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag lovar

2008-05-12 @ 18:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0