Besviken med jävligt stort B!

I will not make the same mistake that you did
I will not let myself cause my heart so much misery
I will not break the way you did, you fell so hard
I learned the hard way, to never let it get that far..

Because of you i never stray to far from the sidewalk
because of you i learned to play on the safe side so i don't get hurt
because of you i find it hard to trust not only me but everyone around me
because of you i am afraid

I tried my hardest just to forget everything
because of you
I don't know how to let anyone else in
because of you
i'm ashamed of my life because it's empty
because of you i am afraid

 M&P

It will all get better in time?

Visa vad ni är nu, sluta skylla på andra och försöka ändra era tankar till ngt positivt!! Snälla, man kan inte ensam vinna en match, alla måste vara med, kämpa och hjälpa till! Så ge er och var de jag vet att ni innerst inne är. En gång i livet liksom, är det inte värt det ? Är ditt svar nej på frågan, STRUNTA I DET, men säg inte att det är mitt fel.. Om det blir skit, skyll inte på mig för vi är alla med och bidrar och den jävligt dåliga stämningen som rår nu kan jag verkligen inte ändra på utan hjälp..

Min ilska är inte att leka med just nu och jag blir så ledsen.. Jag vill känna mig glad och så, inte sur och arg, heela tiden som nu! Gör mig osams med både den ena och den andra.. Usch hoppas det går över snart. Jag gråter hellre än att vara allmänt ARG! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0