Trööttsamt!

Jaa, åskan tog tydligen allt härute på jobbet...
Men först, gårdagen gick hyfsat, eller det gick bra.. blev relativt positiv efter ett tag, arbetade med endel bra ansikten.. MEN självklart ska det bli lite strul.. Som jag sa; Vammarskolans 40 lärare skulle komma kl. 19.. vad händer? -JO kl 18.30 ringer en stuggäst, tvn funkar inte och han är shlmare och vill typ dödligt se matchen på tv.... Jag går upp, eftersom ingen annan känner sig manad, (jag tkr det är rätt skönt att få lite luft och slippa stressen en stund) MEN mindre stressad blir jag inte direkt.. Cicci, BElla och Emil besöker mig, vi snackar skit och planerar fredagen(FEEEST:D)... jag får skjuts upp till stugan, haha. vi pratar en stund till, kl blir kvart i och jag känner mig en aning stressad så jag springer ner till stugan, får INTE tvn att funka... åskan har tagit den : / Frågan är nu; Ny stugan eller byta tvn från en annan stuga? enklast för mig är självklart att ge dem en ny stugan.. så jag springer ner, hämtar ny nyckel och upp igen.. in i nya stugan, visst, åskan tog den också.. :( kl är sju.. 40 gäster har kommit.. Det andra; Turbo som är vårt bokningssystem funkar inte, datorerna överhuvudtaget funkar typ inte, pga åskan... så ingen kan bokas in eller checkas ut... allt får skrivas på papper :S ALLT ÄR KAOS!!  :S Jag lämnar sthlmaren och förklarar att de ska få kompensation på ngt sätt och jag springer ner till receptionen så kissnödig att jag har ont i magen, där möts jag av tre SJUKT stressade människor som slänger tallrikar på mig, (i princip).. så varm och arg som jag är får jag serverade ett tjugotal lärare, innan jag får lugna ner mig, andas och kissa... :S jag tror att man bli bättre på att hantera "kris" situationer på mitt jobb.. får även veta att kocken tappat fyra tallrikar md mat på innan så.. aa men vi löste det på en ypperligt sätt.. alla lärare var lulliga, eller vad sa dom? :D och supernöjda ! :) Men sista gästerna gick 23.30, då finns endel efter arbete också, som gäster i det tillståndet inte tycks förstå... så hemma i sängen var jag väl efter tolv ngn gång och nu är jag här igen, själv.. förutom kent då, men aa vi säger själv för det är ungefär samma sak.. var här 07.30.. är inte trött än, men snart kommer det väl om det ska fortsätta vara såhär sjuukt lugnt! :(
Nu ringde iaf en snubbe från telia och sa att det under dagen kommer komma ett stort paket till mig, och så en annan snubbe som ska installera in det som finns i det stora paketet.. BRA!! :) 

Orkade du läsa allt det där? HAHA!

Slutar 15.15 och jag vill att kl ska gå foooort.. Träffa tjejerna ikväll och planera till midsommar, iih kul :)

Och bebis, du ska bli frisk nu så att vi kan ses! :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack kära du... :)

2008-06-18 @ 19:40:53
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0