Trööött

Har varit ganska mkt fest nu, igåår avslutades studentveckan, den blev 15 dagar lång, precis lagom : Den avslutades i Västervik för de sprang ut igår.. Med bra vänner, bekanta och söta :) <3

TACK till er som varit med och gjort allt så braa! <3 Tack till fina studer med bra vänner, till mys med en bra person, till otroligt bra presenter, till att jag klarat av skolan enda till slutet! TACK helt enkelt! Utan världens bästa vänner, föräldrar och släkt hade jag inte kommit såhär långt! Utan alla glada studer hade jag stampat på samma ställe som för 2-3 år sen.. allt är underbaaart! Jag är 19 år och lever livet, det är väl så det ska vara?

Nu är fotboll, Sverige är på g att vinna.. Lina kommer snart och hämtar mig så ska vi hälsa på grabbarna, sen myyyysa med godis i hennes säng, SKÖÖÖNT!

Glömde tacka Måååååååårten, han är bäst! :D haha.

En puuuuss och lite till igen taack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0