Sverige?

Vad gör ni? :S
Är Ryssland bra eller sugen Sverige? Jaa just idag, lite av varje skulle jag tro! :( Man skääms ju nästan!

Jo just det, hur vare med benet nu då.. vårdcentralen vet som vanligt NADA... :S
MEN igår och idag har det varit som bortblåst, trots allt springande på jobbet.. så smart som jag är tar jag en lång löparrunda... yes! det gick bra, i 40 min kanske.. sista 10 HALTADE jag mig hem... fan så dum jag är ibland... DÅLIG rent ut sagt, men inte i närheten av vad svenska jävla landslaget var idag...

GODNATT // Halta Lotta

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, innan matchen trodde jag verkligen att Sverige skulle ta hem detta, så jag inte trodde för ett ögonblick att Ryssland var i närheten av så duktiga som dom visade sig :S

2008-06-18 @ 23:21:56
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Trist att Sverige förlorade!!

2008-06-18 @ 23:42:12
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Rutgher Blomma

fiii feaan!

2008-06-27 @ 16:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0