Soool :)

Idag har jag legat ute, flera timmar och visst det är stooora moln.. men det känns att det tar ändå, wii som jag har väntat på detta :) På min lediga dag och allt!! Det ger bra eneergi och man blir glad! :)

Ikväll då tjejer? Vad vill ni? FEST äre iaf, vilket är pluus :) Dock ska jag jobba i morgon, börjar kl. 12 men jag har ju bett om det såå, får skylla mig själv!

Idag vare meningen att jag skulle vakna upp i en helt annan säng... bhuuuu bebis! :( När du blir frisk, då är jag hos dig på nolltid, eller okejdå 3 timmar... :( :P

Nu väntar jag på att det stoora molnet ska försvinna, för då ska jag springa ut igen, sen ska jag laga mat, sen försöka ta en löparrunda innan kvällen och dess festligheter!
 
En tillägg, jag blir ARG på dig som är dum mot min bebis, du ska sluta nu! USCH, hon är värd det bästa, du är ett stort ego och sjukt patetisk! LÄÄGGAV!


HOBBYOFFER hej och hååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0