Sliten :/

Idag är jag jättetröött.. Men är väl för dom senaste nätterna blivit så jäkla sena.. Men värt.

Jag vill ta en tripp till Nkpg idag, jag har massa pengar som jag måste göra av med.. :D Sen är jag så suugen på lite nytt och somrigt, blommigt och så.. :) det är så fint! Jag har gjort en lång lista på vad jag ska köpa.. :D



Halsbandet, en av de bästa studentpresenterna, tack mina söta systrar:) <3



Hahaaa, min hund snarkar nu, det har hon aldrig gjort förut! Hon ligger bredvid, sover som en gris och snarkar, helt slut måste även hon vara efter en tung helg.. :D


Emma åker idag! :( Det känns inte så mkt än, men det är för att jag inte fattat det.. Vi har varit utan varandra nu, i nästan två veckor och det känns sjukt, aldrig hänt typ.. :( Usch! Men nu äre två månader... :/ Fast det är skönt att veta exakt när du kmr hem, så får vi fixa en överraskning och så kan man längta tills just  den dagen :) Älskar dig, ha världens bästa sommar därborta!! <3<3












Kommentarer
Postat av: emma

:( jag saknar dig bumbi! när jag kommer hem ska jag träffa dig så ofta jag kan! fest helgen efter jag kommer hem ju augustifesten :D fast jag vill träffa dig tidigare än de! JAG ÄLSKAR DIG glöm aldig de! hoppas de går bra på jobbet också? pusspusspuss och kärlek

2008-07-07 @ 07:04:24
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: emma

:( jag saknar dig bumbi! när jag kommer hem ska jag träffa dig så ofta jag kan! och när jag kommer hem är de ju augustifesten helgen efter :D FEST! fast jag vill träffa dig innan de också juuuh. JAG ÄLSKAR DIG glöm inte de nu?! och hur går de på jobbet? bra hoppas jag? dom är inte dumma va? pusspusspuss och massa kärlek

2008-07-07 @ 07:08:11
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0