Shopping på höög nivå!

Jag fick utan problem med mig två shoppingsugna vänner, Cicci och Bella :)
Jag kunde inte hitta min lista eftersom jag var lite stressad precis innan jag skulle åka.. Men jag kom över endel grejer ändå... :D
Det inhandlades :
-tre linnen, två bas, ett svart och ett vitt, och så ett jättefnt blommigt :)
-två klänningar, två blommiga drömmar, muums!
-svarta finfina shorts
-svarta chinos (ska även köpa beiga när dom kmr in)
-vita espadrillos
-en knallblå bikini
-ett par coola sunbrills
-rött nagellack och en superbra handkräm som stärker naglarna
-och så till sist ett par supersöta rosa örhängen


Jag är såå nöjd! :) Och har fortfarande massa pengar kvar :) Rea vare överallt, men jag köpte en sak på rea, det var shortsen... för jag kan inte hjälpa det men jag HATAR rea! uuusch, jag vill ha nyytt och så är folk som galna när det är rea, därför kollar jag hellre när rean är över och alla nyheter kommer, det gillar jag ;)
Min enda besvikelse är att jag inte hittade ngn söt axelbandsväska, men jag har en och den får funka ett tag till, jag kan ju inte köpa en bara för att, utan det ska ju vara för att jag faller för den...

Shoppning gör mig glad :)

En dålig nyhet kom dock precis nyss... Marcus har körtelfeber och det blir ännu en helg i viken :( tråååkigt!

Kommentarer
Postat av: cicci

haha du hittade en hel del du :D

jag gillar rean ;) men hitta inget haha.

Oh no, vare körtelfeber assåå :( fan så trisst !

2008-06-24 @ 00:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0