Ny dag med nya friska tag :)

Idag borde jag vara världens piggaste för jag sov till 13.30, har nog nästan aldrig hänt förut.. Riktigt skönt och välbehövligt kan man nog säga.. Nu äre ingen fest förrän midsommar och visst det är en vecka dit, men ändå.. Öland på midsommar är inställt och det känns tråkigt på ett sätt, men jag slipper slänga ut pengarna som jag egentligen inte har.. mamma och pappa ska inte få spendera mer på mig nu på ett tag, OJJ vad det måste svidit nu under studenten.. lite för många tusenlappar har dom delat ut.. känns inge bra.. :/ Fast jag har haft the time of my life så jag är ju ändå sjuukt glad :D

På tisdag börjar helvetet, jag vill inte.. :(  Men det är ju pengar.. kom gärna ut till grännäs och håll mig sällskap, för det lär vara suuperdött såhär i början... Usch, panik nu för att det närmar sig.. :S

Nuuu, ska jag till pappa, gå en lång runda i skogen, äta ngt gott och bara slappa, för tro det eller ej, jag är sjukt trött :S:P

28/3/5/6, det är bra! <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Du gick med mig ju;) Å förresten tack för bilden, fy fan, haha

2008-06-15 @ 20:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0