Sol, vind och vatten..

Underbart väder har vi fått, och ni har mig att tacka för det! :) eller inte egentligen, men jag är så glad att vädret faktiskt kom när jag hade fyra lediga dagar, det är första och enda gången denna sommar...

Torsdag och fredag tillbringades med Lina, i torsdags tog vi cyklarna lite hemmagjord sallad och bikinin och trampade på ut till sandvikebergen! :)
När vi kommit hem igen handlade vi det som behövs till taco och åkte upp till bellsibub och lagade till det :) sen planering och mys där :)
Lina och jag avslutade kvällen med att gå viken runt och sen laga pannkakor.. :)
Fredagen vaknade vi runt halv 9, upp och börja packa väskan, ner med pannkakorna (A) jordgubbar och massvis med vatten!! :) så gick vi upp till statoil och snodde mamsis bil och drog ut till lilla kalvö! :) soooooool och bad igen!! :)
Kvällen spenderade vi hos Bella, med grillning och massa vin! :)
En oförklarlig spya, pyramiden och två galna spanjorer... kan sammanfatta kvällen/natten! :) det var trevligt!

Idag skulle jag varit med ute i Ciccis stuga, men ett problem uppstod, kan man säga.. och jag har gråtit hela dagen. HATEIT!

Mat nu kanske? Vet i faasen vad jag ska laga bara....

I morgon börjar joobbet igen, sen är det fullt upp, men slutar 10 augusti så det är ju luugnt.. jobba på nu sista veckorna så har jag lite ledighet sen! och mkt pengar!
Tillskott igår också, välbehövda tusenlappar rullade in på konto, dom ska SPARAS!! Jagärenslösa Tack mams!! <3

Fick precis förslaget om grillning och wii ikväll, maybe baby! :)

So long.

Kommentarer
Postat av: Lina bebis

Wiie=) hihi kul

2008-07-27 @ 19:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0