:S

Woorkin' nine to five.. trallaaala.. Ne, inte riktigt.. men tis-fre äre denna vecka, och varannan dag 10-16 och varannan 16-22.. då vet ni mitt schema.. :D

Idag var det kväll, med den bästa man kan jobba med, Sara Grönfors, det är alltid roligast, mest skitsnack, lek och skratt med dig, me liike! :)

Lite svar: NEJ, jag skulle inte bli glad, inte ett dugg! Men vem började göra fel? när du visste vad som fanns mellan dom två innan? vem började att svika "vänskapen" eller vad det nu var som fanns mellan dig och henne..... Jag skulle falla sönder om det hände mig, så säger inte att det är att glömma bort bara... men gjort är gjort och man är TVÅ om det. OCH hon är den mest omtänksamma för mig, hon är världens bästa tjej, min allra bästa vän, så jag klandrar inte henne för ngt, inte en enda sak här i världen! Du kanske ist borde bli arg, sur, förbannad och jävligt ledsen på pojkvännen? som du säger att han var även då, men som han ej utgav sig för att vara, just då....... Är det inte HAN som har en förpliktelse om han är din pokvän? Vem har hon förpliktelse till? INGEN, hon gör vad hon vill.... TÄNKTÄNKTÄNK igen på den där rättvisan du pratar om...... Och sluta påpeka utseendet, det enda som finns om man verkligen klagar på en människa som är så otroligt fin på alla sätt, är avundssjuka, så du visar dig bara ännu svagare när du gör det...... :/ Lägg ner hela skiten ist nu.

Jag som skulle lägga mig och få en god natts sömn, det kommer ej bli det nuu....

VIS I MORGON, FYFAAAAAAAAAN BÄSTA HELGEN PÅ HELA SOMMAREN OCH JAG SKA BLI FULL, TRÄFFA SJUKT MKT NYTT FOOOLK, VARA MED MINA BÄSTA OCH SOVA PÅ MÅRTENS ARM.. :D:D:D HAAH ÄLSKAR MINA BEBISAR!! 10 brudar är vi som drar tomorrooow after my wooork ! :D lovelovelove! <3

sussdags! natti

Kommentarer
Postat av: Lina

Ni får ha det så skoj :) synd att jag inte är hemma för jag vill också dit :(

Saknar dig! <3

2008-07-11 @ 10:24:38
Postat av: Anonym

Tack! OCH VI SAKNAR DIG <3

2008-07-11 @ 14:17:14
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt ärligt så va de inte emelie som skrev den tidigare kommentaren. Ifrågasatte bara hur ni tänker egentligen. Om hon nu inte visste att dom va tillsammans varför fortsätta höra av sig då? Lustigt bara.. handlar det hela om hämnd alltså? De ju också moget...

2008-07-13 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0