Pappa<3

Godkväll!

Jag sitter mergosad i en sköön fåtölj med papsis duntäcke och bärbara i knät... :)
Lina åkte precis hem, vi har varit här ikväll, grillat, myst, sett på film och ätit liite godis (A) :P

Tidigare idag drog Cicci och jag till Ramsdal och badade, verkar inte finnas många fler platser i närheten av viken som inte är fullt med alger... elller vet ni ngt bra ställe?
Det var mysigt därute och en massa folk, bland annat det framtida paret Vendela och Meffe .. ;D haha såå coola!

När kl blivit fyra åkte vi hemåt och min huvudvärk blev helt sjuuk... jag var tvungen att lägga mig och sova, men när jag vaknade var den kvar och jag kom knappt ur sängen.. :/ men det blev bättre efter ngr mackor och ngn liter juice.. :)

Nu mår jag jättebra, men är trött och fortfarande lite för mätt.. :P


Lina är bäst och gör mig alltid glad! <3

Sen en annan sak, min pappa, han är bäst också, tävla inte med mig.. ;D det sista är lite internt.


Kärlek till er två, så mkt ni orkar bära!!




Just det, ÖLAND!! Näst nästa helg, åh vad jag vill!! :D Steffan och hans snygga(?) kompisar ska hälsas på !! :D yeeey!


Kommentarer
Postat av: Lina bebis

Älskar dig och saknar dig massor idag!

2008-08-03 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0