Min lediga dag..

Har gått till träning än så länge :) Tog en morgonprommis innan frulle och nu har jag precis kommit hem, 8 km löpning.. Skönt!
Jag har även pratat med allas vår saknade Sandberg<3 Hon vill höra skvaller osv, vilket jag hade mkt att bjuda på! :) Så blev snack i en och en halv timma typ, kändes bra! Blir alltid så glad när hon vill ringa mig!! Lovelovelove you, när du kmr heem blire feest mys och buuuus! :)

Nuuu väntar duschen och sen ska jag till Cicci. Bella och förhoppningsvis även Lina, kommer dit, reseplanering på g! ÅH<3
SB, AN eller T? :O alla är vi lika envisa, nästan.. :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att höra din röst igen sötnos :) <3

2008-07-17 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0