Linorna <3

Nyss hemkommen från sandvikebergen, Lina och jag drog ut dit runt elva för att pressa lite :) Sköönt! Men riktigt kallt i vattnet, men ett dopp tog jag :) SEEEN, surprisesurprise kommer Sampaan! :D:D ÅH!! Så skönt det var att träffa henne, har verkligen känt stor saknad!! <3
Kl fyra börjar jag dessvärre jobba, så var tvungen att dra oss ifrån det fina vädret, men en kant har jag fått, YES :D

Förhoppningsvis är min lördag bortbytt nu, så vi kan festa till det ordentligt :) hihi!
fast jobbar ju idag-fre eller lör då.... och nu kmr solen.. dumt.. men ngr timmar om dagen kanske jag hinner med.. för nu vill jag bli bruuun!! :)

Matdags, sen fix, sen FINFINA cykeln ut till grännäs!

SEYA!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fy på dig, jag sa ju åt dig att jobba ordentligt! ;) Kom ihåg den skriftliga redovisningen av arbetet imorgon! Om jag får den så kanske du kan få smaka kladdkakan... Moahahaha!

2008-07-01 @ 19:36:00
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0