Lets get happy and lets be friends.

Precis hemkommen från aa säg 1.3 mils cykling kanske.. :) Guud vad mkt tankar som fart runt, ville bli av med dom dåliga.. men såhäär blev det: en, den jättestora var egentligen inte dålig, kom jag på.. jag tänkte bara bra om den.... fast jag tidigare fått för mig att den var jättedålig... de andra, liite mindre, är fortfarande dåliga.. men jag tkr ändå det känns okej nu :) Det trodde jag aldrig...
Jag har skrivit det en gång, för länge sen " nu är det nog mer känslan av att vinna och stoltheten faktiskt " och tänk, så var det nog verkligen.. nu vann du INTE.. jag vann verkligen, på sätt och vis. Vädurar älskar att vinna.. ;D Ifeelgood<3
Bara du och jag vet och behöver veta men detta är en (ny) start på ngt bra, vi vet att vi kan och vi vill! :)


måste bara påminna: 2835647! I'll always remember! :) Happy. haha så dum jag är.

Ni fyra, lämnar ni mig nu? Klart ni får om ni vill, men det känns inte bra. Jag är och kommer alltid vara aningen ego.. ;)

Jag älskar (som ni nog märkt) att skriva ner preciis det jag tänker.. iingen förklaring, ingenting.. utan bara precis så som det är i mitt huvude.. jag är ledsen, för ni kan ju inte förstå. men för mig är det skönt på ngt sätt.. De som ändå förstår, är mina riktiga vänner, men jag lovar er andra att ibland förstår inte ens dom... :P

Mitt goda(?) humör blir inte bättre av att veckan ser ut på följande sätt: mån,tis,ons,fre,lör,sön=WORK! inte kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0