Om det ändå vore så väl..

minustio



Nu kanske ni undrar vad faan jag gör uppe såhär dags, jag som blivit duktig och kommit in i rätt banor osv...
Nej men vet ni, jag har lekt/spelat/kört sanning eller konka, PÅ MSN.. skitkul !! :D Fick fram endel smaskigheter jag inte visste om pojkvaskern! :D mkt roligt, mkt minne och mkt av det goda blev det!! :D du betyder !
 
Jag var i skolan igår, det gick superduperbra! yeaah, klar! sen drog jag vidare till stan och därifrån kom jag inte förrän idag, på eftermiddagen/kvällen...
Nu kom maya och ville mysa och om hon skulle kunna prata så skulle hon nog säga precis som jag skrev i början "vad fan gör du uppe såhär dags??" så nu är sängen som gäller! jag berättar mer i morgon om mina senaste dagar.. :)
Fast morgondagen startar på gymet! tummenupp!


tjippheey!

Kommentarer
Postat av: Lina Bebis

BUSFIA<3

2008-12-11 @ 12:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0