En vecka :O

Helt ärligt, en vecka kvar till julafton?! Det här året svischade (stavning?) förbi otroligt fort, mkt med och motgångar har det varit, mkt tårar och mkt skratt! Ska sätta mig ner och tänka igenom detta år sen tror jag, fast det är nog på både gott och ont sen innan nyår så kanske jag skriver ett inlägg om mitt år.. jag har ju en väldigt dålig egenskap tyvärr, det är mitt minne, om ni frågar vad jag gjorde i förrgår så måste jag tänka, i säkert tre-fyra minuter. uuh, tur att inte alla är som mig.. MEN..

Nu önskar jag tre saker till jul:

  1. att mina klappar ska bli uppskattade, att få se glada miner. det är en helt underbar känsla, att göra någon glad!
  2. Att jag ska bli glad, av mina klappar, jag är inte orolig, but still, det är en stor del av julen, att få klappar man veerkligen vill ha... :)
  3. SNÖÖÖÖ, för faaasen, lite vitt på marken! eller om jag skulle få som jag ville så vore det ju minst sagt 2 dm, men jag är nöjd om det bara är 1/2 dm... bara det blir lite viiiiitt!!!!

Dagens väder är det tråkigaste på heela året, sjukt grått, lite halvkallt och småsmååå regndroppar faller. jag vill inte ens gå ut. usch!

MEN jag trotsar min egen vilja, för efter favorit programmet Vbå :P, så ska jag gå en promenad med maya! :) Efter det ska jag gå till ica och handla det som behövs till min ooj så goda soppa, för den vill jag laga idag! :) äter soppa nästan varje dag nu, soppoman, skulle mamma kalla mig! :D Sen ska jag handla clementiner för det är visst vad både jag, lina och lisa i princip lever på nu för tiden, det är ju så gooott! :)

Idag är jag glad igen, dock känner jag mig ganska stel och småsjuk! men jag ska till sthlm i morgon, hur jag än mår! om jag så ska behöva sova hela den här dagen för att må bättre, så ska jag dit! shoppa sista klapparna och följa med linis till elisabethskolan! Håller tummarna för dig! <3


bästa medicinen mot att känna sig allmänt "småsjuk" som jag väljer att kalla det.. är enligt mig:

-vatteeeeen, huur mkt som helst!
-TE, visst vatten det också.. men det är bra för halsen med te!
-halstabletter
-VILA
-sist men verkligen inte minst frisk luft

Igår när jag kände mig lite halvpigg så gick jag en långprommis och senare på kvällen en till, visst man ska vila när man är sjuk, meen frisk luft är väl också viktigt... ?

Ge mig fler tips om ni har! jag behöver ett mirakel!! vitaminer och sånt skit det får jag i mig av all frukt och sånt, tror jag iaf? hmm.

soo long, nu blir det en promenad i skitvädret!!


Still waiting for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0