Dan före dan..

Men fortfarande ingen direkt julkänsla!! :S Trots att jag som flera andra mornar, vaknar upp till toner av julmusik ute från gatan!! Ngn mer än jag som har lite svårt att fatta hur sjukligt fort detta år gått? usch, jag får nojja igen. :(
Det är en enda sak som får mig att förstå att det är julafton i morgon.... jag kom nyligen på att jag har EN julklapp kvar! :O och att den måste inhandlas idag....
Jag bad ju om lite snö, Tomten, var är den?? :( Äsch jag får klara mig, jag kommer förstå att det är julafton när vi åker till mormor, kliver in i köket och ser hela hennes gigantiska bord fuuuuuuuullt med julmat!! och så julklapparna som ligger inne i vardagsrummet! :) åh nu får jag en mysig känsla i kroppen... :)


Inatt fick jag samtal och jag blev så glad! :D Visst kl. var fem och jag kunde inte somna om förrän kl. sju.... men det var
det jävligt värt!! ;) Nu är en träff bestämd, ganska snart :)  Plutten var mörkrädd så jag fick vara stöd i en halvtimma, när han gick hem.... haha! söt och saknad säger jag bara!

Igår kändes allt till en början bra, sen började jag tänka på ngn jag inte ska tänka på, jag tror att jag tänker för mkt och på det jag inte ska, när jag känner mig ensam och vill ha ngn som håller om mig...
Som du sa i telefonen inatt "jag vill kunna ligga i sängen och kramas och bara prata, hur länge sen helst!" och "jag vill sova ut och gå upp och äta frukost tillsammans!" JOOTACK, jag är på det!!!!!! :) :(


Men inatt när jag inte kunde somna om låg jag och tänkte positiva tankar om mig själv, haha det lät ju inte dåligt dumt.. men jag tränade lite på självkänslan... tänkte på jobbet, vissa dagar blir jag ju nervös... så jag tänkte att jag vet ju att jag kommer ge 110% på det, att jag verkligen kommer försöka och mer än så kan man väl inte göra? det är typ take me or leave me... jag ska inte tänka att jag måste vara perfekt och inte göra misstag, om jag gör ett misstag första dagen då ska jag kämpa för att kunna skratta åt det och i samma stund jag slutar skratta så ska jag sluta tänka på vad jag gjorde för fel.. Sen att jag inte på ngt sätt är nöjd med mig själv, mitt yttre.... det tänkte jag också på, jag försökte tänka att det finns värre exempel, att jag nog inte måste gå ner 10 kilo innan jobbet börjar för att de ska gilla mig, för det är två veckor kvar och jag skulle kalla det omöjligt OCH att jag verkligen inte blir en bättre människa utan ngr kilo.... jag är den jag är och jag kommer inte ändra på det även om det inte passar andra... that's it!
Vet inte om det hjälper men det kändes skönt att jag ens kunde tänka så, det har jag inte kunnat förut... Nu ska jag gå och ställa mig framför spegeln och försöka tänka typ iaf en positiv sak..... hm, vi får se hur det går! testa ni med för jag tror att en så liten grej hjälper, på sätt och vis.

Jag är iaf glad nu :)

Bjussar på ngr bilder från helgen!


                     
jag och sis                         in i dimman :D          Söötlinorna               Fisen, Linis och jag        


             
Boxar skiten ur simon         Cpn, hah sött!                     gullunge :D

 
SKÅL!



Som sagt en sjukt rolig helg! :D Tjejer, bilder från paketleken?

Nu ska jag klä på mig för snart ska vi ut till pappa och laga mat och baka! :) wiiie!


pusssss i jul!


Kommentarer
Postat av: Lina Bebis

Du är den finaste människa jag vet:) Älskar dig och hoppas du får en riktigt God Jul:) hihi jag är alltid här...

2008-12-23 @ 14:07:39
Postat av: cecilia

God jul på dig hoppas du får en bra jul :) <3

2008-12-23 @ 21:00:44
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0