Björn Gustavsson

Till er som inte har sett Björn gustavssons film ett livsverk, SE DEN!
Så mkt som jag skrattat de senaste 1-2 timmarna, var det helt sjuuuukt länge sen jag gjorde... jag skrattade så mkt att jag inte kunde andas, typ 15 ggr!! herremingud vilken klockren människa!!

Dagen började med att kliva upp tidigt för att åka till stan med familjen sandberg, kolla in min snygging, AAOOOO!! vilken jävla het kille, menar förstås Robin Bengtsson!! Sen inhandlades de sista klapparna, yeaaaaah klar nu! :)
Glömde nämna att en propp gick i morse, det fanns ingen lampa/ström i mitt rum, badrummet eller vardagsrummet.. så jag fick sitta i köket och sminka mig.. hm. hade inte en aning om hur jag såg ut, eftersom det är piiissmörkt på mornarna också. jag körde lite på känn :D

Sen åkte vi iaf hem, jag la mig i jossans säng, där funkade tvn iaf... :P proppjävel! hostade och stonkade... :( usch. sen kom malin och så kom mamma hem, med en ny propp, bra där :) sen hamnade jag, Malin och jossan vid köksbordet och pratade om att vi var rätt deppiga.. det slutade med att alla satt och tjöt, jossan för att simon åkt hem, jag för att jossan tjöt och malin visste tydligen inte riktigt varför... skumt!! meeeen vi kommer på den smarta idén att vi ska tröstäta och kolla på ngn bra film!! YES, vi skrattade ju galet och nu är vi så glada att vi kommer leva på det i flera veckor! Så ett tips till alla som tycker att det är skapligt grått och tråkigt ute nu... Kolla in rullen!


Gårdagen var så himla trevlig, ooj jag är så glad att jag åkte till Isa, för där fick jag umgås med alla underbara tjejerna!! :) åååh, vad skoj, myyys, bus och mkt prat det blev!! Ni är bäst! :) <3
"Hur många här vill åka tillbaka i sommar igen??" det var ganska många händer uppe runt det bordet, ååh!!! JAG VILL! Nu när jag har fått jobb också, MONEY!! :D


NUuuuuuu, heartbreak hotel!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vi SKA tillbaka. Ingen tvekan!!! <3

2008-12-21 @ 21:46:28
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Lina Bebis

Jag meed:) Hehe söta ni är, men skönt att dela saker med andra! Måste se den där filmen nån dag! Sköt om dig och krya på dig, puss<3

2008-12-22 @ 15:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0