B

E S V I K E N...
-På dig.

-På människor som inte klarar av att leva sina egna liv och ha kul, må bra och vara lyckliga utan att hitta på och börja sprida runt en jävla massa skit om människor... Är det för att ni är så dåliga och vi är så bra? är det avundssjuka på en person eller på ngr personers VÄNSKAP? VARFÖR finns det alltid ngn eller ngr i den här lilla jävla skithålan som vill och gör allt för att förstöra?
Det här kommer inte förstöra för oss, inte en chans.. men ni som verkligen försöker, LÅT OSS VARA ist och försök skaffa er ett eget liv så ni slipper lägga er i andras!


-På påhitt, det över här är ju också påhitt, men nu menar jag andra påhitt.. så som att gå fram till en person säga en maaassa saker sen dagen efter låtsas att man absolut inte sagt det.... är man en bättre människa då, där på kvällen när allt låter så bra och man har druckit lite för mkt så man vågar säga det där? jävla tönt säger jag! deet där förstörde bara!!

-På hur världen ser ut just nu...

På att du är helt skum och sätter dig själv men ännu mera MIG i en sjukt jobbig sits, stop it!

-På mig själv!!! för att jag inte skrivit klart mitt diktarbete som jag skulle göra idag, för att jag inte varit på gymet idag, för att jag inte kan släppa det, för att jag inte har sökt ngt jobb idag, för att jag är dålig!


Jävla deppdag!


Kommentarer
Postat av: fisen.

hatar deppdays. men jag håller tummaran för att din morgondag blir bättre, kärleken. vi kanske kan ses en sväng också?<3

2008-12-01 @ 21:08:39
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0