Träna, äta och impuls

Jag gick ner för trappan och skulle precis kila ut genom dörren, men vattenflaska och träningskläder i väskan... jag ser till min stora förvåning, DET SPÖREGNAR!! :(( Jag ringer och väcker Cicci och frågar om hon vill med och träna så att hon kan hämta mig, dock var hon inte allt för pigg och eftersom jag bestämt att käka lunch med lina på lilla blå 12.30 så hinns det inte med innan... synd men lite vila efter maten sen går jag upp dit och trotsar vädret, spöregnar det, fiine, jag går ändå!

Impulsiv som få är jag.. Vill ja ha en sak en sekund, så köper jag det nästa sekund.. vill jag göra ngt, så är jag där och gör det direkt, kommer jag på dumheter gör jag alltid dom också, lite för fort för att förstå att det är fel.. Igår kom jag på att jag ville köpa ett gymkort, fem minuter senare var jag borta och köpte ett, så nu är det hårdkörning en månad, visst efter det också, men igår var det en månad kvar till sb och min form SKA vara iaf lite bättre :) Ibland är det nog jättebra att vara impulsiv och inte tveka och vela fram och tillbaka, men ibland kanske man ska tänka en gång till innan man gör saker..
men man är som man är, tills man blir som man ska..

påfyllning på sb-brudar.. Isa och Madde ska med också!! Ngn mer?? :) Jag garanterar er en sjukt rolig vecka!!


Åh nu får jag snart träffa en  vacker människa :) älskar dig bebis!<3

Kommentarer
Postat av: MADDE

:D skojsit det ska bli!

2008-08-06 @ 10:37:19
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: Lina bebis

:) saknar dig! Idag blir det mys med syrran! Massa jobb den här veckan, men jag är skit trött idag av pencillinet:( ska vila ut på lördag, ska sova lääänge:) Puss<3

2008-08-06 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0