lördag hela veckan..:D

Så känns det för mig just nu, varje dag gör jag ngt roligt eller mysigt med de bästa! Tänk om jag bara satt hemma? No waay, att jag skulle klara av det, spenderar typ två timmar hemma varje dag, timman efter att jag gått upp och timman innan och när jag lagt mig för att sova... loveyoubigtime friends!

Nu ska jag till tandläkaren, sen möta upp sis och dra hemåt igen, för att sedan åka ner till västervik! :) Bad, mat och mys! :) ikväll blire att packa :D

Gårdagen hamnade jag även då i lisas säng, en ny filmrackare :D bra den också! Om ödet får bestämma, de fick det verkligen :)
Jag har nog sett fler filmer på tre dagar än jag innan gjort på tre veckor.. :P

Nu måste jag draaaaaaaa.

pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0