Isabell

Alla mina vänner har summerat gbg tripen så bra så jag hänvisar er till dem.. Lenper.blogg.se, eller mina brudar på bdb.. ni vet.

Igår som först mådde jag bra efter resan ;D Då var det gymet som gällde, all alone :D sen åkte vi till falerum en sväng där det inte fanns ett skit, sen fikade vi på marinettes, sen åkte min bebislina hem och vi åkte till pappa, där vi spenderade kvällen och natten, jag och systrarna.. :)
Nu ändras visst planerna hela tiden.. så vi får se hur det blir.. hade tänkt åka till vimmerby och hälsa på lilla isabell, som blev en vecka gammal igår! :) ska även till västervik, där jag vill besöka badhuset, men deras öppettider gör mig galen.. annars hamnar jag bara i viken, går till gymet, sen åker med mamma till västervik efter jobbet och badar i morgon.. vilket dilemma.

hejdå

Kommentarer
Postat av: bellsibub

fint namn lilla isabell har fått : )

2008-08-20 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0