Inte långt kvar nu..

Är på jobbet nu, började kl 15 idag och jobbar som etta.. det är sådär lagom lugnt, man har tid att kolla till bdb lite, skriva lite blogg och även lösa lite suduko.. ;D det är en av alla de saker jag lärt mig denna sommar :D haha, det är jättekul och nästan retligt lätt, men jag har aldrig förut prövat eller ens försökt förstå tkr det ser krångligt ut, sen fick jag en förklaring på 30 sek av felicia i början av sommaren och nu är jag fast :D
en annan sak jag är på god väg att lära mig är att dricka te.. :) Så i morse efter en 50 minuters promenad blev det grönt te till frukosten :)

Lunchen med Lina igår var jättemysigt och så himla good, ceasarsallad, muumma! :) Sen hade regnet lugnat sig och jag begav mig upp till gymet, var där en och en halv timma och körde igenom de flesta musklerna! var sjukt skönt! :) Idag känns det lite i låren :P Lina och jag avslutade dagen igår med en promenad i spöregnet och sen åkte vi till cicci och myste en stund ;)

Bella ringde förut, nu är tröjorna fixade.. IIIH! det lät helt perfekt!! :D 29 dagar kvar och JA, jag räknar redan ner.. :D <3

Just det, ngt mer som inte är långt kvar, jag slutar jobba på söndag, har bara idag, i morgon, lördag och söndag kvar :D:D jippiiii, alllaaaaa vi är precis lika trötta på skiten nu :D haha!


Nu ska jag göra suduko, äta ett äpple och dricka vatten för att inte få huvudvärk...


:)



Mamma gick precis hem, hon kom hit kl 18, så har jag bjudit henne på middag :) jättemys!! Pratade på så mkt att kl helt plötsligt var halv åtta, skööööööönt!!! Så kan man snart, (efter nio) börja städa lite sen är det hemfärd, jag döör lite på lugnet så råder här på jobbet nu efter dom helt hemska och hektiska veckorna som seglat förbi...

Mamma läste mitt horoskop, OJ vad jag hoppas att det iaf stämmer liitelite! :D hihi

<3 mamma+Linen

Kommentarer
Postat av: cicci

myspyys : )



haha kuul att hon fixat tröjor då :D ååååh snart åker viiii <3

2008-08-06 @ 19:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0