Long time ago

Minns inte ens allt som hänt på veckan jag varit borta härifrån... Men i helgen var det augustifesten :D SÅÅ:

I fredags flyttade jag, Bella, Cicci och Lina in hos Emma, där skulle helgen spenderas :) Vilket den också gjorde..
Vi var kvar i lyan och förfestade, fick besök av ngr södlings + en södervall..crazy tärning igen och vi var på topp! :D Hamnade i hugokön aningen sent så fick tränga oss 15 meter fram till tim :) lite smidigt sådär 6 tjejer hoppas in långt fram i kön.. men ingen blev så värst arg så vi stod kvar.. trots detta tog kön ngn timma...:S Men kuul vare!! ;D Och avslutade natten med ngr cheese på mc ! :)

I lördags bodde vi kvar hos emma.. vi gick och handlade frukost, åt den, kollade hundtricket för att värma upp inför kvällen med skarsgård på hugo :D sen lagade vi mat och käkade den, och så var kl helt plötsligt mkt och det var bara att slänga sig i duschen och sen fiiix!! Lisen droppade in då också :) sen åkte vi till vidablick och förfestade hos bruno, trevligt! :)
därifrån åkte vi 22.15 :O för att komma in på hugo skapligt.... det var smart av oss, för det var redan då kö men vi kom in på 10 minuter kanske.. och hade tid att spela rundpingis, dricka massa gott, prata med en massa människor och dansa galet. :D även ngt pics med skarsgård hann vi med .. :D haha
Sen när vi gick hemåt stötte jag, cicci och mia på snyggingen igen, snackade lite skit och kallade honom robinson micke..:D
Det var två jättebra och roliga dagar, dom gick bara liite fort.. !

Söndagen var jag hos pappsen, det var slapp och vila på hög nivå.. lina kom ut och gosade till en film och så åt vi kräftor :)

Måndag och tisdag spenderades med bebislina igen, vi badade på sandvikebergen och det var riktigt sköönt, vi cyklade 1.2 mil ut till pappsi, vi såg filmer, lagade mat, diskade och var allmänt duktiga :) jag grät även i bebis famn, tack för att du alltid förståår ! jag älskar dig

Nu ska jag äta frulle, sen upp till gymet och göra nytta, sen ska jag till fisen och mysa! We need to talk.

Ska skärpa mig med uppdateringen... :P

Kommentarer
Postat av: DRG

Kungen på pingis! ;)

2008-08-27 @ 11:57:35
Postat av: Lina bebis

Tack själv:) alltid<3 du glömde att berätta om våran safiri upplevelse;) men men hoppas vi ses snart, PUSSS

2008-08-27 @ 14:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0