ELLE, söndag, självkänsla nu..

Är lite av det jag läst idag... Det är såå lugnt på jobbet att anna och jag intagit position vid varsin datorn.
För en stund sedan sprang anna ut, sprang runt som en tok  på gräsmattan, i regnet, hon behövde röra på sig sa hon.. Jag, som åskådare kunde inte annat än att skrattat åt henne... :D

Mia är så bra, när jag kommer hem ikväll ska jag göra mig en Jag är bra-bok..
LÄS självkänsla-nu, själva, och ni kmr förstå..

Boken är bra, jag har läst halva på ngn timma.. Hon är så bra på att hålla mig fast i sina böcker... En så lugn dag på jobbet som denna så kan jag läsa nästan hur mkt jag vill, så nu ska jag slå upp den igen...


FÖRLÅT, missförstånd.. hate them! Du är min bästa vän och du vet ju att jag aldrig medvetet skulle såra dig.. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt as hell att det blev som det blev.. men, nu vet vi ju hur det ligger till. jag älskar dej.

2008-08-11 @ 09:54:49
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0