Årets värsta morgon

Igår blev det utgång, ingen lugn och beskedlig sådan, en fullt ös medvetslös!! Vilket verkligen inte var planerat! :S
Vi började kvällen med en förfest i smedby, hos Linn, det var trevligt, tack för att vi fick komma :)
Där klunkade vi i oss vin i tävlingstempo, fast det inte ens var så bråttom... dumt.
Vi blev fulla, tog bilen (alla utom madde, som drack vatten, blev fulla) ner till jaa vart fan parkerade vi?? Joo just fan nu kom jag på.. precis utanför otten & hugo..
Köa i regnet, men det brydde vi oss inte om, bella trodde bara att hennes hår brydde sig lite om det.. :D haha
sen var det toa, fixa håret, köpa dricka, träffa gamla kända ansikten osv, det var en riktigt rolig kväll måste jag säga!! riktigt kul hade jag, för att ha åkt in med tankarna "ikväll ska jag ta det lugnt, jag öppnar i morgon vilket innebär INGEN försovning och jag måste upp 06.30...."  vi kan säga såhär... : det blev inte som planerat!!


Nu orkar jag inte mer.... :(



FYFANFYFANFYFAN!! Så utvärderas känslan i kroppen idag!! :(
Förut vare, Citat: "nee nu blire toan hejpårehej" usch, vågar inte ens äta ngt nu :S

Men dagens ängel, felicia kom hit för ngn timma sen så jag har fått lite tid i personalrummet, där det tyvärr bara finns bord och stolar, så jag satt mig på en stol tog min ny inhandlade mjukiströja och hade som kudde på bordet, halvsover tills bella skickar sms.. :P nu är felicia och handlar lite på ica så jag måste stå här, le, vara övertrevlig och hjälpa mina gäster med alla sorters konstiga saker som dom kan be mig om... felicia, skynda dig tillbaka!!...


Det räcker inte, måste ju berätta om min försovning... Linda sov hos mig, så vaknar jag av att hon säger "Carro, ska inte du jobba?!" Jag kollar telefonen, den står på 07.45...... jag börjar 07.30... men öppnar inte förrän 08.00.. jag ljuger inte om jag säger att jag var ute genom dörren 07.47.... på cykeln, trampade som aldrig förr, var nog faktiskt full fortfarande.... kom inte i säng förrän 03.50, ngt sånt? Jag hann ju öppna och allt, men shiit... hade tydligen stängt av alarmet... :S:P

Nu är jag här, mår mer piss än ngnsin så jag stannar högst till kl två...

Just det, gårdagens och dagen innan dess inköp :) :

- MYYYSDRESS- åhåhåh favorit!! klarröd
- Beiga chinos
- Röd trekantsbikini
- Självkänsla-nu & mera självkänsla
- Två svarta höga kjolar, inte alls lika varandra..
- silkesdroppar så att håret överlever sunny

det var allt jag kom på nu, men det står ju helt stilla i huvudet idag så kan mkt väl ha glömt ngt...

jag skippar förresten kvarnvik ikväll, jag pallar helt enkelt inte!! och hade aaskul igår så det gör inget, ska sova hela eftermiddagen, kvällen och förmiddagen i morgon, tills jag börjar jobba kl 15... MEN, i morgon är mitt sista pass!! YEEEY!! Sen är det bara att vänta på mooney!! :) underbart!!!

Panpizza nästa gång Bella, haha vi behöver prata du och jag! :D <3


Öland nästa :D

Kommentarer
Postat av: Lina bebis

vilken kväll;) Jag vill ju att du ska med:(

2008-08-09 @ 13:31:07
Postat av: bellsibub

hahahaha, vet inte vad jag ska säga om kvällen :P men oplanerat brukar ju bli bäst! nu är det öland som gäller! & då är det bara 3 veckor kvar till sunny ;D <3

2008-08-10 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0